Onsdag 19.30-20.30 Øvede

Antal tilmeldte: 5/6 Alder: Alle aldre Pris: 390,00 DKK
Stor hal Onsdag 19:30-20:30 Instruktør: Alette Kastrup Elnegaard
Beskrivelse

OBS: Opsigelse skal ske skriftligt til kasserer@bedstedrideklub.dk opsigelsesvarslen er løbende måned + en måned.

Ved opsigelse sker der ingen refusion af indbetalte beløb.

Egen hest/Pony-100,00 DKK

Pris: 390,00 DKK Rater: månedlig (11 rater) Se alle rater

Jeg har ingen profil - Opret og tilmeld Jeg har en profil – Login og tilmeld
Instruktører

Alette Kastrup Elnegaard

20444194

Alette skal varetage undervisning af holdene på rideskolen fra 9 august.

Jeg startede med at ride i 1976 på varde Rideskole, hvor jeg red dressur på S niveau, spring, military L/M niv. og lidt voltigering, efter alm. endte studier tog hesteverden fat.
Jeg blev daglig leder af Varde Rideklub i 1994 og pr. 1 august 94 startede jeg som daglig leder og underviser i dressur og spring i Broagerlands Rideklub. Her blev jeg undervejs uddannet rideinstruktør afsluttet i juni 96 og handicapinstruktør afsluttet i november 95.
Pr 1 august 99 prøvede jeg lykken i Jelling Rideklub, og valgte efter et år et andet sted. I okt. 2000, startede jeg som daglig leder og underviser i Tønder Rideklub – hvor jeg også genoptog Voltigering sammen med Pia Højvang (som longefører) og vi havde mange gode oplevelser og resultater i både ind- og udland.
I 2001 havde jeg et alvorligt uheld med hesten, og efter at jeg havde fået børn, valgte jeg at blive omskolet til revisor assistent. Jeg har siden 2007 siddet i ECCO HQ i Bredebro.
I 2011 var jeg med til at starte Ellum Rideklub op, hvor den i dag har til huse. Jeg underviser stadig i min fritid og elsker stadig at se heste og ryttere udvikle sig og nyde de smukke heste.