Bestyrelsesmøde 24.3.2022

03-04-2022

Bestyrelsesmøde referat:

(fremmødte: Mona, Heidi, Jeanette, Helge, Marie, Malene G. E. og Lene).

1. Møde med Kenneth fra kommune.

Konsulent i kommune ansøgninger. Han fortæller kort om hvorfor han er her i Bedsted og om hans funktion i kommunen.

Han kan hjælpe klubben med de forskellige ting vi kan søge tilskud til og hjælpe os med, hvordan vi kan søge fonde.

Vi fra klubben fremlægger ønsker og behov til nye investeringer. Blandt andet nye ridehus bunde.

1. Konstituering:

Formand: Helge Høilund

Næsteformand: Marie Mamsen Jensen (hjælper Helge med møde indkaldelse og andet for faldende arbejde).

Kassere: Heidi Emilie Damm Sørensen. (Lene E. Jensen hjælper til.)

Medlem 1 og repræsentant i D8: Jeanette B. Gormsen

Medlem 2: Malene G. Eskildsen

Medlem 3: Mona Gustafson

Suppleant 1: Anne-Cathrine Kvistgaard

Suppleant 2: Susanne Lund Jacobsen

1. Dato til udvalgsmøde: torsdag d.21.4.2022 kl.18.30

1. evt.

Mona og Jeanette står fremadrettet for at elevhestene i forhold til udlejning, halvpart og kontraktskrivning. Mona som første kontakt da det er hende der vil have den daglige gang i klubben og Jeanette hjælper til hvis det bliver nødvendigt.

Mona har sagt ja til at vi må låne Arwen (Mias pony). Alette har fået lov til at bruge den de dage, hvor Mona og Mia ikke selv skal bruge den.

Vi skal have indhentet børneattest på Jeanette og Mona.