Oprettelses guide

29-04-2021

Kære medlem

Guide til oprettelse af profil i det nye medlemssystem

Åbn en browser (helst Google Chrome) og gå ind på www.bedstedrideklub.dk

Oprettelse af profil

Klik på ”Opret profil” i øverste højre hjørne

Indtast dine data og tryk ”Opret profil”

Hvis du ikke automatisk bliver logget ind, så klik på ”Login”, og udfyld mailadresse og password.

Når du er logget ind, vil ”Login” ændre sig til ”Mit kontor”. Her kan du rette dine data, tilføje profilbillede, tilføje familiemedlemmer, ændre betalingskort og se dine tilmeldinger til medlemskab, undervisning, halkort, events osv. (events kan fx. være stævner og andre arrangementer).

Når du er logget ind, kan du tilmelde dig de forskellige aktiviteter.

Skal du kun tilmeldes medlemskab

Gå ind under ”Tilmelding – Tilmelding - kontingent” og vælg type af medlemskab (under eller over 18 år).Tilmeld dig.

Skal du tilmeldes medlemskab og undervisning på hold

Gå ind under ”Tilmelding – tilmelding ” og vælg det eller de hold du rider på i dag.

Tilmeld dig.

OBS: Ved tilmelding til 2. og 3. hold undervisning skal man IKKE tilvælge egen hest.

Tilmelding til hal/facilitetskort

Gå under ”Tilmelding – tilmelding” og vælg hvilken halkort du ønsker.

Du er desværre nødt til at tilmelde dig de enkelte dele enkeltvis – dette vil blive rettet til i systemet senere, så man kan tilmelde samlet – dette har dog ingen betydning for den fremtidige fakturering.

Frist

Du skal have tilmeldt dig OG registreret et gyldigt betalingskort SENEST d. 14.05.2021. Hvis du ikke har registeret dig inden denne dato, kan du risikere at miste din plads på dit hold, samt du vil blive opkrævet kontingent igen.

Lykkedes det? Eller var der noget, der drillede? Eller har du spørgsmål? Så kontakt endelig supporten på info@bedstedrideklub.dk, så vil vi hjælpe dig så godt vi kan!