Referat fra bestyrelsesmødet 11. januar 2024 kl. 17

22-05-2024

Referat fra bestyrelsesmødet den 11. januar 2024 kl. 17 i kantinen på Bedsted Rideklub.

Mødt: Helge Høilund, Mona Gustafson, Line Jørgensen, Nicole Bruhn, Carmen Kamps og Annalise Jensen.

Afbud: Lene Enghave Jensen og Martina Pilz. Lene Enghave Jensen stødte til omkring kl. 18,10

Pkt. 1            Godkendelse af referat fra 14. december 2023.

Referat godkendt.

Pkt. 2            Fremlæggelse af regnskab

Dags dato er der en bankbeholdning på 133.933 kr. og regnskabet ser fornuftigt ud for 2023. Dog skal vi være påpasselig med udgifter bl.a. udgifter til vores heste. Der er 1 person i restance, men der følges op løbende herpå.

Pkt. 3            Elevheste

Annoncen er færdig vedr. Candy og lægges op på facebook.

Pkt. 4            Undervisning

Mona og Nicol mødes med Alette vedr. undervisning. Vi skal arbejde på at forbedre undervisningen og skabe tryghed omkring brug af hestene. Ellington skal bruges hver dag. Mogly går lidt rundt og hun kan ikke finde sig i, at der trykkes på fronten. Gelpad m/frontløft lægges på inde siden af sadlen for at se om det hjælper. Nicol har spurgt til Ellington, men måtte stoppe pg.a. uheldige personlige omstændigheder. Line har 2 dækkener, som hun sender regning på.

Pkt. 5            Springundervisning

Springundervisning skal varsles 3 uger før stævnets afholdelse, når hallen lukkes helt. Dressur har altid førsteret. Nicol og Line har lavet en plan, som i første omgang lægges ind på BED bestyrelse 23. Den 20.1.24 er der miljøtræning meddelt ok til Nicole Høilund.

Pkt. 6            Lukning/booking af hal, alternativ ridning

Se pkt. 5

Pkt. 7            Plan over brug af haller/kalender FB

Se pkt. 5

Pkt. 8            Status den hvide bro

Borgerforeningen i Bedsted skal tage kontakt til Tønder kommune omkring renovering m.m.

Pkt. 9            Status på hjemmeside

Nicol og Line ser på hjemmesiden omkring relevante oplysninger. Der skal følges op på hvilke elevheste der er i part/ikke part og billeder af hestene lægges ind. Der foreslåes et gruppe billed af hestene.

Pkt. 10          Generalforsamling

Drøftet om vi serverer Pizza igen og en sodavand. Meddelt ok hertil og formanden udarbejder forslag og udsender.

Pkt. 11          Evt.

Drøftet om bestyrelsen også får mulighed, for at kunne køre på familiekontingent. Godkendt.

Referent: Annalise Jensen